Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

επανομη -ΑΡΗΣ ..ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

Το να πω κατι για το ματς με την επανομη νομιζω δεν εχει καμια σημασια οταν στην κρητη ενα παλληκαρι 21 χρονων επεσε νεκρο απο μαχαιριες αντιπαλου οπαδου.!Ενα παιδι που πριν καποιες ωρες επινε τον καφε του, την μπυρα του ...μαχαιρωθηκε μετα απο συμπλοκη οπαδων!Δεν θα σταθω στο γιατί βρεθηκε εκει, απλα βρεθηκε!!!.Κανεις οταν παει σε κατι τετοιο δε φανταζετε οτι θα σφαχτεί.Το μονο που θελω να πω ειναι το εξηs:''Ολα αυτα ειναι σημαδια παρακμης,φτωχιας,και ηλιθιοτητας.Παντου ανακαλυπτουμε εχθρους που θελουμε να κανουμε κακο.ΑΡΙΑΝΟΣ εγω ηρακλης εσυ....πολεμος!πασοκ εγω,ν.δ εσυ ..πολεμος.Μαυρος εγω, ασπρος εσυ...σφαγη!Ροκας εγω ...χιπ,χοπ εσυ...μακελειο!!!Η ελληνικη κοινωνια εχασε εκεινα τα στοιχεια που ειχε πριν 15,20 χρονια με ξεκλειδοτες πορτες,με γειτονιες και ΦΙΛΟΥΣ να παιζουν στις αλανες!!!.Δρομος επιστροφης δεν υπαρχει και αυτο σχεδον βεβαιο.Θα κλαψουμε ακομα πολλα αδικοχαμενα παιδια στο ονομα μιας ιδεας,μερικων ευρω ,μιας καμερας,μιας εκδικησης.Η ανθρωπινη ζωη πλεον ΚΑΙ στην ελλαδα δεν εχει καμια αξια και αυτο δεν το λεω εγω αλλα το δειχνουν οι πραξεις!Oι πραξεις των κυβερνησεων,των αστυνομικων,των πολιτων ,οι πραξεις οι δικιες μου ,οι πραξεις οι δικιες σου.Δυστηχως  ειναι μαγκια να εισαι μαλακας,απατεωνας,πρεζακιας...ε!και μερικα ντιλια δεν βλαπτουν!!!.
  Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που σκεπαζει τον φιλο απο την Κρητη...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: