Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΑΛΛΟ Α.Φ.Μ.?..ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.!!!

Με αυτα που γινονται και με αυτα που ακουω  εχω καταληξει οτι δεν θελουν ολοι ,να σωθει ο ΑΡΗΣ.
Εγω εκφραζοντας μονο τον εαυτο μου εχω να πω τα εξης...

  •  αν η ομαδα πεσει θα την ακολουθω και στα χωρια.
  • αν η ομαδα αλλαξει Α.Φ.Μ ο ΑΡΗΣ για μενα τελειωνει.Τα ξεφτιλικια της ''γριας'' δεν τα θελω για τον ΑΡΗ μου.
  • για μενα υπαρχουν υπευθυνοι με ονοματεπωνυμο.Σκορδας,Κοντης,Αθανασιαδης,Ζαμπετας,Ηλιαδης,Ψηφιδης,Σαουριδης.
  • Οπως επισης και οι διοικησεις της λεσχης που δεν εκαναν σωστα την δουλεια τους.
Επισης ευθυνες εχουν και ολοι οσοι ξερανε αλλα δεν μιλουσανε για το καλο του ΑΡΗ.
  
Το μοντελο της λεσχης ηταν οτι καλυτερο αλλα δεν καταφεραμε να το εφαρμοσουμε και ο λογος ειναι οτι ολοι βαλανε το ''εγω'' τους πανω απο τον ΑΡΗ μας.Ευθυνες εχουν και οι δημοσιογραφοι του ΑΡΗ ειτε γιατι δεν ενημερωνανε ενω ξερανε...ειτε γιατι δεν μαθανε ποτε!
 Ολοι εσεις που κανατε τον ΑΡΗ τσιφλικι σας , βαλατε το λιθαρακι σας στην καταστροφη  του ΑΡΗ,
 Οσο για το θεμα διαιτησιας  βρηκανε και κανουνε.Δεν λεω πως δεν μας σφαζουνε.Ισα ισα μας εχουν στο ματι .Δυστυχως ο ΑΡΗΣ αυτη την στιγμη ειναι αμαλητεα ποσοτητα.

 Αλλα αυτα εχουν χιλιο ειπωθει.Ο ΑΡΗΣ μας εφτασε σε αυτο το σημειο εξαιτιας τεραστιων και πολλων λαθων απο πολλους ανθρωπους.
 Το μονο που θελω να πω ειναι το εξης.ΑΝ Ο ΑΡΗΣ πεσει αλλα κρατησει την αξιοπρεπεια του,ολα καλα!Αν πεσει και αλλαξει Α.Φ.Μ. τουλαχιστον εγω δεν προκειται να ξαναπατησω στο γηπεδο...και θα κραζω με ολες μου τις δυναμεις.Και εν πασει περιπτωση ποιος ,και με ποιο δικαιωμα θα αποφασισει κατι τετοιο?
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ.ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: