Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ποιον κοροιδευεται;

Οσοι βρεθηκανε στο παιχνιδι του ΑΡΗ μας με το πανιωνιακι γινανε μαρτυρες ενος Τραγικου ΑΡΗ.Με παιχτες ανυπαρκτους,που η ανυπαρξια τους δεν ειχε αρχη και τελος.Και το επιστεγασμα ηταν γυρω στο 89 το σουτ με το γονατο!!!Αυτοι οι ανθρωποι πληρωνονται καλα για να μας προσφερουν θεαμα!!!
 Ο Κουπερ αναμφισβητητα ειναι ενας μεγαλος προπονητης αλλα χρειαζεται και τα καταλληλα εργαλεια!!!ΕΣΥ διοικηση του ΑΡΗ τι εργαλεια του εχεις δωσει.Εχω βαρεθει να βλεπω καραβιες να φευγουνε και να ερχονται!ΗΜΑΡΤΟΝ! Φτανει πια η κοροιδια!
  Ακουγα στο ΑΡΗΣ FM οτι δεν ηταν σωστο που ο κοσμος εβριζε!!Και ελεγε ο εκφωνητης οτι δεν ειναι σωστο.ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ!Δηλαδη σε ολα πρεπει να εχουμε πατρωνες;Πολυ καλα κανει ο κοσμος και ξεσπαει.Αρκετα πια αυτη η καραμελα!!!!Γιατι ντε και καλα πρεπει  ο καθενας μας  να ειναι στο αρμα καποιου;Γιατι ενας συνδεσμος πρεπει να εχει την ''σωστη γνωμη''και μεις οι υπολοιποι κανουμε λαθος;Και στην τελικη ναι οι αντιδρασεις μας μπορει να ειναι λαθος αλλα ποιοι ειστε εσεις που θα το κρινετε!
 Εσεις θελετε τον ΑΡΗ μεγαλο και μεις οχι;Ο ''τουρκος''συστηματικα καθε χρονο ειναι μπροστα απο τον ΑΡΗ μου!και σεις μου λετε να μην ασχολουμαι!!!Ε!ΕΓΩ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ!
 Επισης θελω να πω κατι σε κεινα τα πουλια που χειροκροτησανε τον νιονιο!ελεος!!!Εχετε μικρινει πολυ τον ΑΡΗ...ελεος...
  εδω μεσα εκφραζω μονο τον εαυτο μου και κανεναν αλλο!ΑΡΗΣ μεχρι το τελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: