Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

συνεντευξη με εναν παοκτση!

Επιτελους ξημερωσε ...γκυριακη !Ο λαουζ ντης μπαουγκαρας θα στηθει στις ντηλεουρασεις να δει το ματσαγκι ντης μπλακας ..με την ομαδα της μπολης.ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΜΠΑΟΚΖΗΣ_Αλλα εμεις ρε δεν ασχολουμαστε με αυτους....!εμεις ρε δεν πηγαμε γκαβαλα με μπουλμανακια για να φαμε τα σουτια μας!Εμεις ρε ειμαστε επανασταντες....!κατι σαν καραισκακης ας μπουμε!εμεις ρε δεν χρωσταμε ενα καρο λεφτα στο δημοσιο!!!εμεις ειμαστε μαγκες!χαλαρα 9α παμε ζτις γκαφετεριες να δουμε την ομαδα της ποληςμε εμας....του ομιλου!..νταξει μωρε χασαμε στον πρωτο γυρο μεσα στο.....στην ντουμπα αλλα ..νταξει εμεις δεν ασχολουμαστε ρε με αυτους!εμεις ρε ..νταξει...μπαογκ!εχουμε γαυρο!!!....ελα ρε ολυμπιαγκο!που ρωτουσε ο πρελεβιτς ''τι να κανω?'' ελα ρε !δεν 8υμασαι?που μας πεταξενε ζτιν 9αλασσα?...ε ρε νταξεει...μπαογκ εισαι!Επρεπε ρε να μας δωσουν εισιτηρια ρε ...ε ναι ρε καμια 10.000 .ε ναι ρε μαγκα μπαουγκ ειμαι...οπου 9ελω μπαω!ετσι πηγα και σε εναν συνδεζμο τους ..και εφυγα ζουμπιντος....!ε πηγα ρε μαγκα γιατι νομιζα επεζανε με λεβαδειακο και 9α χε κανα δυο σερβιτορες ..γιατι μεχρι εκει ειμαι...μπαουγκ ειμαι ..αλλα τελικα δεν παιζανε ρε μανγκα!και πηρα μπουλο...αλλα νταξει μπαουγκ ειμαι ρε συ ..ξερεις αυτος που εβαλα πανι στο βολο ρε με τον γαυρο...τον 9ανασιμο εχ9ρο μου ρε!μπαουκγ ρε συ ξερεις τι 9α πει?!!!α ρε εμεις που βριζαμε νεκρους !ναι ρε ...!αλλα τωρα κομμενα...γιατι νταξει.μπαουγκ ειμαι!και ελαχε σε μας και τωρα σεβομαι!νταξει ο μπαοκτζης σεβετε ρε μαγκα!εκανα πουτανα τον ε9νικο υμνο!...αλλα μεταξυ μας ,...μαγκες !νταξει!σαν αδερφια!ουτε σουτια ζτην 4 !ουτε ρου8ουνι!τα φασιστακια με τους αλφαδες,σαν αδερφια! ουτε ντρογκια!ναι ρε σε λεω ..μπαουγκ ειμαι!...κατι σαν να λεμε!!!!coca cola ρε μανγκα παω με ολα!...νταξ(ει!).Ουτε ρουφιανος ειμαι ρε γκολλητε .....της ''ελληνικης αστυνομιας''....ουτε εδωσα ποτε ατομα...απλα ειναι φιλοι μας τα παιδια της αστυνομιας!....!πότε?στη 4?στο κεντρο?οχι μανγκα δεν δωσαμε κοζμο!εμεις?εμεις ρε?εμεις ρε ειμαζτε μπεριφανος λαος!!!!απο τη πολυ υπερηφανια ρε μανγκα ξεκινησαμε απο ΄΄φοινικα''200 ατομα...και φτασαμε κεντρο ....ρε μανγκα και η ελληνικη αστυνομια μαζ ζεβαστηκε!δεν μας ενοχλησε...και ας φαγαμε και μερικα σουτια!
 Εμεις μανγκα μου τραβαμε ''κερατο''σε εναν ..ενω ειμαστε  5..και 6 ατομα...ειμαστε ντομπροι! ε τι?''τρυπαμε..αντρικια ρε μανγκα!6 με 1 ειναι ζορικα αν ο ενας ειναι αρειανος..να μην εχουμε μια προστασια!?.Να μην καλλουμε συνεχεια τα παιδια (ν)του διαζ!
Αλλα ρε μανγκα ...σσσσσσσσσσ!σαλπι ε!μπαογκζακι μαγκα μου!ναι ρε!  ναι σε λεω!απο μικρος  ρε μανγκα!σσσσσ! ...ναι ρε !(ουγκ).μανγκα..μιλαμε και αυριο ε!αντε ..ρε ζμπζουγκαρα !!!!ναι ρε περηφανια ....σε λεω...ΟΜΙΛΟς ρε τρελε!...κλεινω μπαω για πρεφα!γεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: